Pullomummo (2025)
Julkaisin tämän albumin 11.7.2025. Ärsytti kun ei ole ehtinyt tekemään oikeastaan mitään, ja levytys on kallista joten tein tämän todellista pikareittiä: kesälomalla oli pari päivää aikaa ja otin tavoitteeksi saada jonkinnäköisen julkaisun tehtyä, ja tässä se nyt siis on. Tämä ei ole eikä varmaan tulekaan Spotifyihin yms. vaan on kuunneltavissa ainoastaan BandCampissa
Kyseessä on kokoelma äänityksiä vuosilta 2017-2025, lue lisää levystä tuosta alta.
Anoppi soitti ja sanoi ettei saa kaikista sanoista selvää ja kysy onko niitä missään, niin nyt on. Ohessa siis sointuja ja sanotuksia siltä osin kun nyt tähän hätään löysin: Pullomummo sanoituksia ja sointuja

Tässä tietoa levystä:
Mulla oli pari päivää omaa aikaa joten sain idean tehdä kolmannen levyn. Kaksi ekaani löytyy kaikista digimestoista mutta tämä kolmas vain Bandcampista.
Kaivelin vanhoja äänityksiä vuosilta 2017-2025 ja osan soittelin uusiksi. Haluan julkaista näitä siksi että muuten jäävät kuitenkin vaan koneiden kovalevyille, ja just nyt ei ole aikaa, rahaa tai energiaa mihinkään isompaan tuotantoon, niin saipahan nyt jotain julkaistua.
Näitä oli paljon enemmän kuin mitä tässä on, mutta ehkä pieninä annoksina toimii tämä kama paremmin…
Näissä biiseissä olen soittanut kaikki soittimet itse (paitsi rummut, ne soitti tietokone) ja mitään tekoälyjä ei ole käytetty.
Tämä julkaisu on täysin ilmainen enkä oleta että kukaan maksaa mitään, mutta toisaalta jos joku maksaa (siellä vissiin on sellainen mahis) niin kaikki tuki on tietenkin tarpeen ja lupaan 100 % kaikkien menevän mahdollisen seuraavan levyn kuluihin. Joten jos on painetta pankkitilillä niin tossa kai voi niitä purkaa…
Mietin myös jonkunnäköisen fyysisen äänitteen tekemistä sekä tästä että aiemmasta Pihapihlaja-levystä mutta niistä lisää myöhemmin.